Процестер мен құжаттарды цифрлау
QDoc — электронды құжат айналымынан тыс қызметтерді ұсынатын жүйе
Іс жүргізу және ішкі құжат айналымы
Хаттар, бұйрықтар, ұйымдастыру-әкімшілік құжаттарды реттеу. Тапсырмаларды жүктеу мен олардың орындалу барысын қадағалау.
Жиналыстарды және алқалы органдарды басқару
Күн тәртібін белгілеу, хаттамаларды жүргізу. Қабылданған шешімдер бойынша нұсқауларды автоматты түрде тарату.
Құжаттардың электронды мұрағаты
Құжаттарды заңдық маңызы бар кепілдікпен бірыңғай электронды мұрағатта сақтау.
Microsoft Outlook және Microsoft Office бағдарламаларымен дайын кіріктіру
Microsoft Outlook бағдарламасынан тікелей QDoc жүйесіне құжаттарды тіркеу.
БЭҚАЖ-мен кіріктіру
Ұлттық холдингтермен және мемлекеттік сектормен арадағы электрондық құжат айналымы. Жіберуші, құжатпен қабылдаушы тарапынан жасалып жатқан әрекеттер туралы автоматты хабарландырулар алып отырады.
Келісімшарттар
Шаблондарды бірнеше рет басу арқылы шарттарды жасау, конфигурацияланған маршруттар бойынша автоматты түрде бекітуге жіберу және ҚР ҰКО ЭСҚ қол қою, контрагенттермен алмасу.
Төлем құжаттары
Қағаз түріндегі және сандық төлем құжаттарын келісу мен төлеудің әділ жүйесі, оларды келісімшарт құжаттарына сәйкестендіру. Қолайлы іріктеуі бар төлем құжаттарының тізімі.
Қағазсыз құжат айналымы
ҚР ҰҚО ЭСҚ құжаттарына қол қою, оның ішінде мобильді құрылғылардан қол қою, қолдың шынайылығын ezSigner қызметі арқылы тексеру мүмкіндігінің болуы.
Контрагенттермен арадағы электронды құжат алмасу
Idocs қызметімен кіріктіру. QDoc интерфейсіндегі қазақстандық өзге компаниялармен құжат алмасу.
Кадрлық электронды құжат айналымы
Жұмыс беруші және қызметкерлер арасында ЭСҚ арқылы сандық түрде құжаттармен алмасу.
Қызметкерлерді онлайн жұмысқа қабылдау және олардың ауысуы
Қызметкерлерді жұмысқа қабылдау, ауыстыру, еңбек жағдайларын өзгерту және жұмыстан шығару. Процесті икемді орнату және тексеру органдары үшін құжаттарды жылдам жүктеу.
Еңбек демалыстары
Демалыстарды кешенді басқару: демалыстарды жоспарлау кезінде корпоративтік және заңды талаптарды автоматты түрде ескеру.
Іссапарлар және аванстық есептер
Барлық жауапты бөлімшелердің қатысуымен іссапарларды шынайы ұйымдастыру және оңтайлы түрде келісу.
Жеке кабинет
Қызметкерлердің жұмыс берушінің құжаттары мен қызметтеріне жедел қол жеткізуі.
Жобаларды басқару
Дайын шаблондар бойынша жобалық құжаттарды құру. Гант диаграммасы арқылы жобалау жұмыстарын жоспарлау және орындалуын бақылау, орындаушылардың жүктемесін талдау.
Agile-тақталары
Топтық жұмысты визуализациялау және бөлшектерге бөліп көрсету, орындалған жұмыстардың күйін оңтайлы бақылау.
Корпоративті білім базасы
Компанияның ішіндегі білімдерді басқаруға арналған шешімдер.
Бір мезетте өңдеу
Құжаттарды бірлесіп өңдеу мақсатында онлайн-редакторлармен интеграция жасау.
Бизнес-процестерді басқару
Кріктірілген зияткерлік қызметтер
Мемлекеттік сектордағы QDoc
Сенімді БҚ тізілімі
Компаниялар неліктен
QDoc жүйесін таңдайды
QDoc жасақтаушысы туралы
Жаңалықтар
Байланыс
мәліметтері
Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55/8.
+7 7172 64-03-21, office@q-doc.kz
Қолдау қызметі: +7 7172 64-03-21 (қосымша 909),
helpdesk@q-doc.kz