Рус

Закажите демонстрацию системы QDoc

Байланыс деректеріңізді қалдырыңыз, біз сізге хабарласамыз

Leave your contact details and we will get back to you

Появились вопросы?

Сұрақтарыңыз бар ма?

Do you have any questions?

Задайте их и мы ответим вам

Контактілеріңізді қалдырыңыз, біз сізге қайта қоңырау шаламыз

Leave your contact details and we will call you back

Компания мен оның миссиясы туралы

Мен — Артем Игнатович, Abi.kz компаниялар тобының және ECM system стартапы, QDoc әзірлеушісінің негізін қалаушы.

QDoc қалай пайда болды? Бізді жүйені құруға клиенттер итермеледі.

Abi.kz 10 жыл жұмыс барысында, 100-ден астам компанияда жобаларды жүзеге асырды. Клиенттермен қарым-қатынас жасау барысында, біз ЭҚЖ-ға қатысты бірнеше тенденцияларды анықтадық:

  • бұлтты орнату кезінде құпия ақпарат жүйенің контурынан тыс ағып кетуі сирек емес;
  • клиенттерде өнімді өз бетінше қолдауға және дамытуға арналған құралдар болған жоқ;
  • Тапсырыс берушілерде лицензиялау және БҚ жеткізу опцияларының шектеулі таңдауы болды. Көбінесе тұтынушылар жеткізушіге жылдық төлемдері бар жазылым бағдарламалық құралын ғана сатып ала алады.

Нарық қажеттіліктеріне сүйене отырып, біз QDoc жүйесін құрдық:

  1. Қауіпсіз: құжаттарды қатаң қол жетімділік пен шифрлау арқылы қорғауға болады;
  2. Ашық:жүйені бейімдеу үшін no-code және low-code құралдары қол жетімді;
  3. Жеткізу және лицензиялау тәсілдері бойынша өзгермелі: жергілікті және бұлтты опциялар, бәсекеге қабілетті немесе атаулы лицензияларды сатып алу мүмкін.
    On-premise моделі бойынша жеткізу кезінде клиент бағдарламалық жасақтаманың құнын бір рет төлейді және оны құжаттарды жоғалту қаупінсіз өз контурында пайдаланады. Тапсырыс беруші лицензияларды тек бір уақытта жұмыс істейтін пайдаланушылар үшін сатып алады.

Біздің
миссия

Вендордың көмегінсіз Тапсырыс берушінің бизнес-процестері мен қажеттіліктеріне икемді түрде бейімделетін қауіпсіздігі жоғары өнімдерді жасау. Клиенттің мүдделерін ескеру және БҚ жеткізудің тиімді нұсқаларын ұсыну.

Біз клиенттерге жүйені өз бетінше дамытуға және бағдарламалық жасақтама жеткізушісі ретінде бізге тәуелді болмауға мүмкіндік береміз.

Біздің принциптеріміз

Цифрлық өнімнің жетістігі ел ішіндегі қауымдастық пен технологияның дамуына тікелей байланысты. Ал технологиялық компанияның негізгі ресурсы-қызметкерлер. Сондықтан біз үшін 3 қағиданы сақтау маңызды:

  1. Қызметкерлердің құзыреттілік деңгейін үнемі арттыра отырып, әзірлеуші мамандарға, талдаушыларға, іске асыру жобаларының жетекшілеріне, сәулетшілерге, техникалық қолдау инженерлеріне, жүйелік инженерлерге жаңа жұмыс орындарын құру.
    Клиенттер, серіктестер, жоғары және орта арнаулы оқу орындары жүйені өзгерту үшін ашық құралдар жиынтығын пайдалана алады. QDoc қоғамдастығының қатысушыларына енгізу технологиялары саласындағы білім базасы қолжетімді.
  2. Клиенттер мен серіктестердің қызметкерлерін сапалы және жүйелі түрде оқыту, курстарды аяқтағаннан кейін мамандарды сертификаттау.
  3. Қызметкерлерді даярлау QDoc оқу орталығында өтеді. Жаңа мамандар да, жүйеде үлкен тәжірибесі бар мамандар да курстарда өз құзыреттерін арттыра алады.
    Қоғамда озық технологияларды алға тарту: жасанды интеллект, микро сервистік архитектура, open source-шешімдері, Lean-Agile-тәсілдер, Solution selling әдістемесі.

Біз үшін сәттілік-бұл керемет өнімді тұтынушыларға беру ғана емес. Бұл өз Құзыретті қызметкерлерінің күшімен жүйені дамыта алатын компаниялар санының өсуі. Бұл клиент пен бағдарламалық жасақтама жеткізушісі арасындағы өзара тиімді қатынастарды құру.